Monday, May 7, 2007

I found the song.
It is made by Dodoes and the Dodoes, and It is called Penge/Money

To listen to a sample go to:
http://www.nuzer.dk/dodo-pl.htm#hits

Here is the text- eventhough it is a song from the 80ès it is still of highly relevance.

PENGE

Jeg er tilbage
hilser dig igen
alle ser mig danse med mig selv
du har ingenting
men jeg har lommen fuld af kling
jeg vil gi' dig alt og mere til.

Du er så rig
jeg er så rig
at jeg vil gi' dig alle mine
penge, penge, penge, penge uh ja.

Penge er kun papir
men når jeg si'r
penge
kommer du hen til mig.

Penge er kun….

Ja, hvor vil du henaf
ska' vi ta' til hest
vi ta'r et fly og svæver lidt mod vest
når vi kommer frem
så gir' jeg hele turen hjem
sæt dig i min bil
vi ta'r af sted.

Du er så rig....

Penge er kun….

Penge er kun….

Hva' vil man sige
hva' med lidt held
dans med en pige
dans med dig selv.

Hva' vil man….

Du er så rig....

Penge er kun….

Penge er kun….

Hva' vil man….

Penge er kun til lir
og når jeg si'r
penge
kommer du hen til mig.

Penge er kun….

Penge - penge - penge - uh uh - penge - uh uh - penge.

No comments: